Wednesday, July 1, 2009

Welcome to Latvia

“Only he that has traveled the road knows where the holes are deep”

See oli päris diip.
Me oleme Tallinn - Riia bussis. Jube hi-tech buss on. 350 eeku well spent. Sebisime reisisaatjalt (jah, meil on bussi-stjuardess) endale Pärnu suitsupausi ka. Ei, meil ei ole sõltuvust. Me saaks vabalt ilma ka olla.
Bussijaamas nägime neegrit. See oli meie esimene reisimulje. Hahahaaaa. Mariana kuulab Vikerraadiost Celine Dioni, mul on pohmell (tervitused Kätlinile).

4 comments:

  1. Tervitused vastu.
    Loodan, et teie hi-tech bussid ja rekkad vahetuvad varsti mõne lambaid täis kastiautoga, saab elamusi kuulda :D

    ReplyDelete
  2. tahtsin teile helistada, mõlemal telefonid väljalülitatud, tehke endale mingi kaart või asi:P

    ReplyDelete
  3. kätlin äkki sa ise oled lammas. hahahhahaaaaa:D, ja kristus, loe uuest postitusest meie pange telfide kohta:D st. kui ma TAHAKS suga rääkida, sis ma hellaks ise eks:DD (tglt ma olen rott, hellan hiljem kunagi:)

    ReplyDelete
  4. liana, ma tundsin sust ahvenamaal puudust, loodan. et tunned minust seal kaugel maal ka.
    siis oleme tasa;D seis 1:1
    Tervita Mannit ja kindlasti suhtleme, loen su blogi iga päev. Tahaks, et kirjutaksid koguaeg.

    A ja saime 2 koha, millestki oli puudust.

    ReplyDelete