Sunday, July 12, 2009

Welcome, la France

Jõudsime just Prantsusmaale. Kell on pool kolm öösel. Hakkasime Saksa parklast kümne paiku sõitma. Vihma sajab. Metzi on veel kuskil 45km.
Eile õhtul istusime parklas meestega. Manni oli kuskil kuueni üleval ja jõi. Mina ei jaksanud. Janek läks ka varem magama. Tal hakkasid silmad valutama. Muide, saime teada et ta on ühest silmast pime. See juhtus kui ta oli kolme aastane. Ühel hommikul ärgates lihtsalt enam ei näinud. Ta ei kujutagi ette kuidas oleks kahe silmaga näha. Kõik sõiduload on ta haltuuraga saanud. Silmad valutasid tal hoopis aga eelmisest peksa saamisest. Nägime täna seda parklat ka kus ta umbes aasta tagasi läbi peksti.

Hommikul oli ilus ilm. Läksin päevitama ja hispaania keelt õppima. Tegelikult jäin lihtsalt magama, kui olin perekonnaliikmed üle korranud.
Saksamaa tanklates on naljakas WC süsteem, koridoris on laud ja silt umbes et palun andke 50 eurosenti. Öösiti on lihtsalt silt, päeviti valvab keegi taldriku kõrval. Hommikul andsin kogemata neile 50 leedu senti, kui välja tulin seisis mingi noor tüüp, viiekümne leedu sendine näppude vahel, mul vastas.
Päeval grillisime rekkate kõrval. Andres andis meile Fizzi siidrit. Läksime jalutama pärast. Seal ei olnud mitte muhvigi vaadata peale mingi seatehase, BMW lao ja saksa transvestiidi. Transvestiidi nimi oli Andrea, tal oli ilus kollane auto nimesildiga. Andrea oli üpris moodne, miniseelik ja lakk-nahast platvorm saapad.:D Siinkohal lähevad Mariana tervitused Sander Aagile:D Üks arvatavasti rumeenia pere grillis meist veits eemal. Ühel hetkel kui ma rekka kõrval maas küüsi lakkisin tuli väike tume tüdruk mu juurde ja palus juua. Ma võtsin rekkast pooliku kaheliitrise coka, ulatasin plikale. Väike sitapea jalutas sellega jumala ausalt minema:D. Pidin juba järgi jooksma ja karjuma et võta lonks ja et me oleme Eestist, kus coka ei maksa 50 eeku. Siis mul hakkas tast ikkagi kahju ja lasin tal minna.
Jubedalt tahaks pesta ennast. Saksa parklas ei olnud pesuruume. Täna on põhimõtteliselt esmaspäeva hommik, pesime ennast viimati reedel. Metzis magame seitsmeni, siis saame dushi alla Kell üheksa peame Janeku ja teiste eestlastega lahku minema.

Metzis, 6juuli.

No comments:

Post a Comment