Friday, August 14, 2009

THE Fuengirola

Fuengirola on Costa del Soli kunn. Käisime eile öösel Marbellas ja Puerto Banuses ja kui Fuengirola sai meie mõlema käest 9 punni kümnest (eestlasi on vähevõitu siin) siis Marbella küündis kuskil 8 punkti piirimaile. Kuidagi laialivalguv suur lahmakas. Rohkem palme tundus seal küll olevat. Maitse asi. Fotosi võite ette kujutada. (paremal on hästi palju jahte, taga taustal on meri, meie kõrval on üks perfektne palm, siis võrratult hästi pildile jäänud mina ja Mariana uutes disainerrõivastes:D) Meil ei olnud kaamerat kaasas. Jälle.
Kuulduste järgi on Eestimaa suvi päris sitane ja arvatavasti teie õnnelikuimad hetked mööduvad minu päikselist blogi lugedes (nali!:D) ning kuna ma pole suurem kirjutaja siis teil on võimalus otsast pihta pihku itsitada inimeste murede ja rõõmude üle. www.tripime.blogspot.com Elis ja Kaupo on teel!!!!:D
Tänased tervitused ja avalikud vabandused lähevad Janekule ja tema sõpradele. Kogu see Janeku roolis joomine oli fiktsioon. Sorry Janek, avalik laim ON tõsine asi. :D
Tööl läheb mul suurepäraselt, nõudevirnad kahanevad järjest kiiremini ja kiiremini mu eest:D Meile tuli uus kokk tööle, 26 aastane Mali(kõlas vähemalt nii). Mali tundus juba alguses pehmelt üteldes imelik, kuid kui ta minu küsimuse "Where are you from?" peale vastas silmad kilades "From the Moon"... Vikil on ka närvidega vahest probleeme, eile näiteks leidis ta ühe lubamatu veetilga kahvli küljest:D Ta küll üritab hästi tõsine olla aga ma ei luba tal endaga PÄRIS tõsiselt mölisema hakata:D
Teisipäeval käisime London Undergroundis. See klubi on vist meie lemmik. Kõik (naised) kes te kunagi Fuengirolasse peaks sattuma: ärge kuulake Undergroundi flaiereid, te ei pea nendega sisse minema ja joogi ostma, et tasuta sissepääsu saada. ENIVEI ei jää te kümme euri vaesemaks ja suured mustad kapid naeratavad ukse peal ja soovivad head pidu teile:D
Täna on Püha Viimane Päev siin korteris. Lähme Kingi juurde (tal on üks vaba tuba) ja homme vaatame kortereid. Gregil on vaba päev siis ja ta saab meid sõidutada. Loodetavasti leiame midagi ruttu ja Mariana sünnipäeva tähistame enda kohas:D

No comments:

Post a Comment